Mega Man X
Сигма та його прихильники повернулися, і в них купа справ! Пориньте в пригоди у цьому офіційному світі Mega Man, створеному за мотивами оригінального творіння Capcom. В арсеналі Mega Man 9 видів зброї. Цього цілком вистачить, щоб боротися з армією ворогів, проходити неймовірні рівні та перемагати епічних босів! Насолодіться атмосферою Mega Man X з оригінальним саундтреком і продемонструйте класичні скіни Mega Man.