Medieval Dynasty - Exquisite Pack
Станьте привабливішими з доповненням Exquisite Pack Доповнення Exquisite Pack додає колекцію предметів для гравців, що прагнуть надати елегантнішого вигляду своїм персонажам і поселенням. Воно містить набір унікальних зачісок, вишуканий одяг, який можна перефарбовувати, й понад десяток нових емблем для вашого поселення. Ці обновки створені спеціально з метою виділити вашого персонажа й поселення серед інших, надавши їм вишуканого та довершеного вигляду. Особливості Цей набір містить новий контент, сфокусований на косметичних покращеннях, символіці та престижі. Він дозволяє гравцям отримати наочне відображення статусу чи цілей їхніх персонажів у світі гри. Елегантні вбрання: Нові деталізовані комплекти одягу для чоловічих і жіночих персонажів. * I варіант: Центральним елементом є приголомшлива сукня, що вирізняється витонченими деталями й оздобленням. Образ ідеально доповнюють гарне взуття й низка прикрас, які вносять останній штрих у створення граційного та чарівного вигляду. * II варіант: Вбрання складається з майстерно пошитої сорочки та штанів, що мають делікатне оздоблення. Завершують образ великий шкіряний ремінь й ідеально підібрані чоботи. Ансамбль увінчують прикраси, що підкреслюють статус. Цей одяг створено з усією пишнотою й акцентом на дрібницях. Гідне вбрання для голови селища. Вишуканий меч: Поповніть арсенал новою зброєю, яка настільки ж гарна, наскільки й смертоносна. Цей меч — поєднання майстерної роботи й багатого оздоблення, справжній символ могутності. Унікальні зачіски: Тепер у вас буде більше варіантів вигляду волосся: від недбалих, невимушених фасонів до складних плетінок і трудомістких високих зачісок. Досі створюється враження, наче чогось бракує? Змініть зовнішність, додавши вуса! Таке розмаїття дозволяє ліпше показувати свою особистість. Це доповнення додає чотири нові зачіски, а також можливість відростити вуса в грі. Нові емблеми: І наостанок — 13 нових візерунків емблем, що дозволять вам змінити вигляд вашого селища й підкреслити характер вашого персонажа. У нагороду ви отримаєте такі символи, як емблема безстрашного вершника, мотиви розквітлих квітів і багато інших! Що потрібно зробити Уміст цього доповнення буде доступний миттєво після придбання. Нові товари (і вигляду) стануть доступні в торговців, щойно мине один сезон після завантаження гри. Під час гри в кооперативному режимі всі учасники сесії отримають доступ до вмісту доповнення за умови, що в її організатора встановлено цей набір. Зверніть увагу: якщо в організатора немає доповнення, його вміст не буде доступним нікому в кооперативній сесії.