Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Завдання "Темний ель"
Відправтесь на захопливе нове завдання у світі Фельдуума: Темний ель! Розгадайте таємницю загадкової бочки з пивом у льосі трактиру Розалі. Випробуйте не тільки ваші бойові здібності... а й ваш смак щодо пива! Тож хапайте пивну кружку, Інквізиторе, це буде дуже довга ніч...