Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Оригінальний саундтрек
Слухайте оригінальний саундтрек гри Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Пірніть з головою у світ темного фентезі за допомогою магічних мелодій, створених Хрістосом Антоніу та виконаних FILMharmonic Orchestra Prague.