Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Nimble Doeling (улюбленець)
Заведіть власну тваринку-улюбленця у грі Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Будь-яка пригода веселіша з другом, навіть якщо все, що він робить - ходить за вами. Подружіться зі звірятком Nimble Doeling, і воно буде уважно спостерігати, як ви б'єтеся за власне життя.