Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Набір перетворення Gildcrest
Набір перетворення Gildcrest дозволить вашому інквізитору одягнути на себе вишуканий комплект обладунків, якому заздритимуть навіть найбагатші союзники та вороги. Тож одягайте золотий обладунок та вбивайте ворогів стильно!