Little Nightmares III - Residents Costumes Pack
Приготуйтесь увійти у світ, де страх має безліч облич. Приховайте свою особистість і підкоріться темряві, вдягнувши костюми Мешканців із двох попередніх ігор: Прибиральника, Кухарів-близнюків, Господині й Мисливця. Кожен костюм представлений у двох варіантах і підходить для обох персонажів — Смутку й Самоти. Костюм Прибиральника: зробіть крок у темряву. Ідеальний варіант для тих, хто шукає сховку в темних закутках, готовий змести всі сліди своєї присутності. Костюм Кухарів-близнюків: подвійна порція жаху й хаосу. Моторошний кулінарний дует, тривожний і невитравний. Костюм Господині: зловісна елегантність і страхітлива грація. Її краса і жахливість є нероздільними. Костюм Мисливця: відчуйте поклик здобичі. Станьте лютим, невблаганним і пильним хижаком, що чатує в темряві.