Little Nightmares III - Повна версія гри
Вміст: - Повна версія гри Двоє юних друзів загубилися в страхітливому світі, де немає місця дітям. Якщо вони не знайдуть вихід із Ніде, то будуть приречені на дещо жахливіше за смерть. ПОДОЛАЙТЕ ДИТЯЧІ СТРАХИ РАЗОМ Ви граєте за двох героїв на ім’я Смуток і Самота, що стали найкращими друзями, знайшовши одне одного в цьому непроглядному кошмарі. Кожен із них має свій канонічний предмет: у Смутку є лук, а в Самоти — гайковий ключ. Допомагаючи одне одному, вони навчилися майстерно прокрадатися таємними ходами, підніматися над високими перешкодами та стерегтися небезпек. Граючи з другом або ШІ, ви маєте знаходити рішення та просуватися вперед за допомогою предмета супутника, а супутник має покладатися на ваш предмет. Дитяча уява розпізнає безліч підказок і розв’язок, прихованих навколо. Стріли Смутку допоможуть вражати високо розташовані цілі, розрізати мотузки й відбиватися від супротивників у повітрі, а гайковий ключ Самоти дозволить трощити приголомшених ворогів, розбивати загороди та керувати великими механізмами. ВИРУШІТЬ У МОТОРОШНО РЕАЛІСТИЧНУ ПРИГОДУ У кожному куточку Ніде на вас чекатимуть місцеві мешканці — страхітливі чудовиська. Вони не втратять нагоди напасти на прибульця, що потрапив у їхнє поле зору. Приготуйтеся до лячної гри в хованки з Потворним малюком у піщаних руїнах Некрополіса, битви з ненажерливим роєм цукрових довгоносиків на жаскій кондитерській фабриці або втечі від гігантських ніг під дощем у лиховісному парку розваг. Вам доведеться бігти, ховатися й відбиватися від несподіваних небезпек. ЗАНУРТЕСЯ В СПІРАЛЬ У Ніде ви зустрінете не лише довершене спустошення, але й таємничі загадки, розкидані на дзеркальному шляху Смутку й Самоти вздовж Спіралі. З кожним новим етапом зростатимуть небезпека й тривога та зринатимуть болючі спогади з минулого. Чи зможуть Смуток і Самота знайти вихід із цього нескінченного кошмару? Лише ви в змозі допомогти малечі...