Комплект доповнень Persona 3 Reload
Зануртеся глибше в світ Persona 3 Reload завдяки цьому комплекту доповнень, куди увійшли нові костюми, нова фонова музика й розширене сюжетне доповнення «Відповідь», яке подарує ще 30 з гаком годин гри. Графік випуску вмісту: Хвиля 1 – набір фонової музики+ з Persona 5 Royal і набір фонової музики+ з Persona 4 Golden Дата виходу: березень 2024 р. Отримайте додаткові треки з Persona 5 Royal і Persona 4 Golden, які можна слухати, доки ви подорожуєте та розбираєтеся з ворогами в Persona 3 Reload та доповненні «Відповідь». Хвиля 2 – набір костюмів і фонової музики з Оксамитової кімнати Дата виходу: травень 2024 р. Отримайте костюми та музику в тематиці Оксамитової кімнати, які можна використовувати під час подорожей у Persona 3 Reload і доповнення «Відповідь». Хвиля 3 – нове сюжетне доповнення «Відповідь» Дата виходу: вересень 2024 р. Навіть після грандіозних битв у Тартарі, розкриття таємниць Темної години та інших незабутніх подій Persona 3 Reload учасникам загону SEES рано повертатися до мирного життя, адже вони опиняються в пастці нескінченно повторюваного 31 березня. Вам належить провести Айгіс крізь Безодню часу й витримати нові випробування, щоб докопатися до причин і з'ясувати, що ж сталося того дня... Насолоджуйтесь останньою главою історії у сучасній графіці, з поліпшеним керуванням, переробленим саундтреком, а також із новими анімаціями й інтерфейсом. Щоб отримати доступ до цього доповнення, у вас має бути встановлена Persona 3 Reload з усіма оновленнями. Деякий вміст може повторюватися. Імена та описи в комплекті можуть бути змінено без попереднього сповіщення. Подробиці про кожен набір дивіться на сторінках з їхніми описами. Заплановані дати виходу можуть бути змінено.