Kingdom Come: Deliverance II Brushes with Death
Допоможіть загадковому митцю дізнатися більше про його таємниче минуле й розкрити хист до розмальовування щитів. Індро зустрічає дивакуватого митця, який вплутує головного героя в хитросплетіння планів. Для пошуку рішень Індро доведеться викластися на повну. Виконуючи завдання на обох мапах світу Kingdom Come: Deliverance II, Індро треба знайти, переконати (а інколи й знищити) немало знайомих і незнайомих персонажів, щоби допомогти новому другові завершити найважливішу картину його життя. Отримайте відповіді на численні запитання, пов'язані із загадковим митцем: «Хто він? Звідки він стільки всього знає? І чому носить із собою розмальований людський череп?». Окрім нових завдань Індро отримуватиме за свої труди нові оформлення щита: понад 100 унікальних комбінацій різних форм і кольорів. Brushes with Death — перше розширення Kingdom Come: Deliverance II. Воно надається з грою власникам перепустки розширень і «Золотого видання».