Качині історії
Знаходьте скарби й неприємності за кожним рогом на карті пригод "Качині історії"! Із маєтку МакДака до гори Неверест, рушайте в подорожі за легендарними головоломками на борту Ловця Сонця та складайте свої знахідки в Сховищі! Розгадайте таємницю або перепишіть історію в ролі Гьюї, Дьюї, Луї, Пір’їнки та інших жителів Дакбурґа. Життя видасться вам справжнім ураганом на карті пригод "Качині історії"! ЮХУ! Доступно лише для Minecraft (2017) і не сумісно з версією Minecraft: Xbox One Edition (2014).