Jurassic World Evolution 3: набір «Пустки»
Купуйте набір «Пустки», до якого входять: - Елементи ландшафту, створені за мотивами культового місця розкопок із «Парку Юрського періоду»: навіс, мобільний будинок, скам’янілості, комп’ютери, пристрій для пошуку скам’янілостей і бутафорський всюдихід. - П’ять креслень елементів ландшафту в стилі «Пустки». - Ексклюзивний вигляд всюдихода для команди техобслуговування.