JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Rudol von Stroheim DLC
Моторний суперсолдат Рудольф фон Штрохайм приєднався до битв All-Star Battle R! Вибирайте механічну міць Штрохайма і розносите супротивників в пух і прах! Містить: - ігрового персонажа Рудольфа фон Штрохайма - додатковий глосарій JoJo для Рудольфа фон Штрохайма, перегляд модельки, звуковий тест й перегляд артів - додаткові колекційні предмети Рудольфа фон Штрохайма у ігровому магазині *Зверніть увагу, це доповнення включено до сезонної перепустки. Не придбайте його двічи.