JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Risotto Nero DLC
Лідер Команди Вбивць, Різотто Неро, приєднався до складу All-Star Battle R! Змусьте суперників молити про пощаду, б'ючись проти влади над металом Різотто Неро! Містить: - Ігрового персонажа Різотто Неро - Додатковий глосарій Різотто Неро ДжоДжо, Засіб перегляду моделей, Перевірку звуку та Перегляд зображень - Додаткові предмети з колекції Різотто Неро у внутрішньоігровому магазині *Зверніть увагу на те, що Сезонний пропуск вже містить це доповнення, тож будьте уважні, щоб не придбати продукт двічі.