JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Alternate World Diego DLC
Wryyy! Зупиніть ворогів за допомогою неперевершеного стенду The World, яким володіє Дієго Брандо! Перенесіть гру в інший світ з новими здібностями Дієго! Вже доступно! Вміст: - Альтернативний світ Дієго - Додатковий глосарій Альтернативного світу Дієго ДжоДжо, перегляд моделей, перевірка звуку та перегляд артів - Додаткові колекційні предмети альтернативного світу Дієго в ігровому магазині *Зверніть увагу, це доповнення включено до сезонного пропуску. Не купуйте його двічі.