Johnny Trigger: Johnnybee DLC
З цим DLC ви розблокуєте: - Шкіру Джоннібі - Зброю "Буревій - Додаткові 100 молотків, щоб розблокувати ще одне покращення бази - Додаткові 25 пазлів, що відкривають ще більше коміксів Налаштуйте свій зовнішній вигляд за допомогою скіну Джоннібі та візьміть нову унікальну зброю прямо зараз!