Johnny Trigger: Hunter DLC
З цим DLC ви розблокуєте: - Шкіру мисливця - Зброю Triforce - Додаткові 25 ключів, щоб відкрити замкнені двері в базі - Додаткові 75 головоломок, щоб розблокувати ще більше коміксів Налаштуйте свій зовнішній вигляд за допомогою скіну мисливця та візьміть нову унікальну зброю прямо зараз!