Johnny Trigger: Hotshot DLC
З цим DLC ви розблокуєте: - Шкіру снайпера - Обрізну зброю - Додаткові 2500 дорогоцінних каменів для купівлі інших валют - Додаткові 25 ключів для відкриття замкнених дверей на базі Налаштуйте свій зовнішній вигляд за допомогою скіну Hotshot і візьміть нову унікальну зброю прямо зараз!