Infernal Supporter Pack
«Забирайте речі. Нехай вони слугуватимуть великій меті». Висловіть свою любов до Darkest Dungeon II, отримавши набір Infernal Supporter Pack! Він містить декоративні предмети для гравців, що хочуть сприяти зусиллям, яких ми доклали, додаючи багато безкоштовних оновлень до гри (таких як «Королівства»!). Infernal Supporter Pack містить: Набори пекельної зброї зі спеціальними візуальними ефектами чорнильного вогню. Забезпечте героїв спорядженням із брудом, що поширюється. Пекельні палітри героїв із додатковими візуальними ефектами чорнильного вогню. Прислухайтеся до поклику порожнечі й надавайте героям спорядження, з яким можна пройти найсуворіші випробування. 4 ексклюзивні скіни диліжансів у стилі ворожих фракцій із модулів «Катакомби» й «Королівства». Покрийте Диліжанс слизом, що капає, або прикріпіть до нього мішки яєць, що хитатимуться під час подорожі! Ці предмети — спосіб продемонструвати нашу щиру подяку, але пам’ятайте, що будь-яка ваша підтримка значитиме для нас ще більше!