Infantry Attack: Strike From Above
З цим DLC ти розблокуєш: - Air Marker як вторинну зброю з високою шкодою за секунду! - 60 злитків золота для витрат на унікальну зброю або бустери - 10000 готівки для покращення зброї та військ Підготуйся до наступного бою значно швидше завдяки додатковій валюті та дай своїм суперникам відчути силу твоєї нової зброї!