ICARUS: Console Edition - Styx Expansion
Розширення Styx Expansion подвоює площу ігрової мапи Ікара. Зосереджений навколо звивистої річки, що протікає вздовж усієї мапи, регіон Стікс роками був недосяжним для людей. Тепер ОАР відкрила його, щоб шукачі скарбів змогли дослідити цю нову складну територію та виконати низку нових операцій і місій. Чого очікувати: Абсолютно нова мапа площею 64 кв. км 23 нові місії Нові створіння, включно з крокодилами, комодськими варанами й папугами кеа і не тільки Розблокування для дослідження відразу всієї мапи, включно з такими локаціями, як Стіна, Кільцеве озеро й Велика ріка Місії, що впливатимуть на мапу й розблоковуватимуть короткі шляхи на нові території Складніші маршрути Звивиста річка — не єдина перепона в цьому регіоні, адже тут є гірські долини, арктичні переходи й кам'янисті пустелі, які навпростець не пройти. На вас чекають розгалужені стежки, прохідні скелі й короткі шляхи, що треба розблокувати. Через складний рельєф шукачам скарбів доведеться ретельно готуватися до мандрів чи раптово змінювати маршрут, але він пропонує чудові місця для розташування баз, мостів і сховків. 64 квадратні кілометри Стіксу включають найкращі елементи з біомів оригінальної мапи Олімпу, а також різноманітніші пейзажі, мальовничі види й більш природні рухи тварин. Вирушайте в нові обмежені за часом місії та операції у відкритому світі Це розширення пропонує 19 операцій, які можна виконати з бази у відкритому світі, і понад 50 місій SMPL3. А ще — 23 обмежені за часом місії. Названа на честь знаменитої потойбічної ріки, річка Стікс населена новими могутніми створіннями, такими як крокодили й комодські варани, а також пустотливими папугами кеа. Кілька років береги Стіксу залишалися недоступними через "інцидент" між ОАР і групою з Прибережних африканських штатів. Хоча про нього ходило багато чуток, жоден із його учасників не дав жодних коментарів. Є повідомлення, що в цьому розлогому регіоні, що охоплює ліси, пустелі й арктичні біоми, темпи росту й мутацій дикої флори та фауни набули неприродних масштабів. Зараз підрозділ Лагос зненацька змінив свою позицію і оголосив ці раніше незаселені землі безпечними для дослідження. Звісно ж, вони бажають отримати долю з кожної вашої знахідки. Дійте обережно і забудьте все, що раніше знали про Ікар. Розширення Styx Expansion стане доступним для гри в меню вибору після придбання.