ICARUS: Console Edition - Iceholm Outpost
Ця мапа доступна лише в режимі форпосту. Цей режим є більш креативним — жодної загрози, погоди, що завдає впливу, місій чи квестів — просто будуйте стільки, скільки забажаєте. Форпост "Айсголм" — створена вручну мапа 1х1 км у арктичному регіоні Ікара. - Північ мапи займає широке крижане озеро — хоча прихистку тут мало, та рівнини для будівництва більше ніж достатньо - Розташовані на півдні скелі з терасами вкриті сосновими лісами й затишними укриттями - Невисока гора в центрі мапи височіє над озером, а розсип крижаних кратерів надає захист від морозних вітрів Айсголм з'явиться у вікні форпостів.