ICARUS: Console Edition - Holdfast Outpost
Ця мапа доступна лише в режимі форпосту. Цей режим є більш креативним — жодної загрози, погоди, що завдає впливу, місій чи квестів — просто будуйте стільки, скільки забажаєте. Форпост "Голдфаст" — створена вручну мапа 1х1 км у лісистому регіоні Ікара. - У центрі Голдфаста знаходиться велике внутрішнє озеро з безліччю островів. Це — ідеальне місце для бази. - На мапі вирує стрімкий водоспад, розпочинаючись у горах на південному заході. - Розташовані по краях мапи крихкі скелі вкриті буйними сосновими лісами Голдфаст з'явиться у вікні форпостів.