ICARUS: Console Edition - Everbark Outpost
Ця мапа доступна лише в режимі форпосту. Цей режим є більш креативним — жодної загрози, погоди, що завдає впливу, місій чи квестів — просто будуйте стільки, скільки забажаєте. Форпост "Евербарк" — створена вручну мапа 1х1 км у лісистому регіоні Ікара. - Північний водоспад впадає у звивисту річку, що перетинає мапу, розрізаючи пишні ліси - Підводні печери, розташовані глибоко в озерах, обіцяють талановитим дайверам цінні руди - Евербарк має найпишніші ліси серед усіх форпостів, тож ідеально підходить для майстрування будиночків на вершинах дерев. Евербарк з'явиться у вікні форпостів.