Hunt: Showdown - Bark, Bone, and Blood
Це доповнення містить одного легендарного мисливця, дві легендарні зброї й одне легендарне приладдя: - Iron Bark (мисливець) - Bonecutte (дробовик Caldwell Rival 78) - Hunter's Guide (револьвер LeMat) - Traitor’s Tooth (ніж-кастет). Сніг, черв'яки та ковзання на крові й кризі — такими були його перша зима й перший спогад, що закінчився теплим, диким подихом голодного молодого вовка. Однак вовк пожалів малечу, якою б все одно не наївся, і приніс додому, прийнявши як своє. Вовченята щедро ділилися теплом, а дорослі — поживою. І ті, і інші марно вчили дитя полювати, проте воно росло здоровим і дужим. Однієї ночі воно зникло, протримавши зграю в неспокої чотири дні. На п'ятий воно повернулося, одну за одною притягнувши до лігва туші десяти жадібних лісорубів. Завдяки цьому вовчі черева були повні багато тижнів, хоча повага за це протрималася менше сезону. Старші вовки повмирали, а молоді мали знайти собі власні землі й заснувати нові зграї. Тому дитя, ще навіть не підліток, знову залишилося сиротою. Селяни взялися полювати на вовко-людину, рушницями й пожежами спустошуючи ліс. Вони ганялися за дитям багато років, відігнавши його далеко з рідних місць, тримаючи в невпинному страху, — тож воно змарніло, залишившись мов кістяк. Дике й відчайдушне, воно вгризлося в горло першій істоті, що трапилася на шляху, і жадібно наїлося. Поволі опритомнівши, воно відчуло знайомий запах: це був вовк зі старої зграї. Повітрям прокотилося виття, що позначало початок полювання. І двоноге вовчисько побігло щосили. Впавше духом, але міцне тілом, воно відступило в гори, але невтомні колишні родичі переслідували його навіть там. На вершині найвищої гори тікати вже було нікуди. Обтяженому провиною зради, двоногому вовчиську залишилося чи загинути, чи звільнити себе від сорому іклом і кров'ю. Врешті з гори зійшло невідь-що з повним черевом і вкутане хутром, якого перед цим не було. Так почалася історія Iron Bark.