Hole io: Red Planet DLC
З цим DLC ви розблокуєте: - карту Марса - Шкіру Чорної діри - Скіну казана - Скін Діабло - Скін веселки - Шкіра Spinner - Шкіра какашки - Шкіра "Вогняне кільце - Шкіра піщаного черв'яка - Шкіра застереження Обирай свій божевільний вигляд, їж астронавтів, космічні кораблі, сонячні батареї, космічні станції, космічні кораблі та ставай ВЕЛИКИМ!