Hole io: Animals DLC
З цим DLC ви розблокуєте: - Карту ферми - Шкіру Ріплі - Шкіру рудого кота - Шкіру сірого кота - Шкіру Міккі - Шкура Містера Поросяти - Шкіра мопса - Шкура білого тигра - Шкіра лева - Шкіра кошеняти Обирайте шкіру тварини, їжте врожаї, трактори, комори, вітряки та ставайте ВЕЛИКИМИ!