Hidden Cats in Tokyo
Конічі-няв, рекруте! Токіо потрібна ваша допомога: по всьому місту коти обертаються на монстрів! Знайдіть котів, людей, предмети та інші речі, щоб наповнити світ барвами та просунутися сюжетом! Токійські коти розраховують на вас! Особливості: - Понад 1700 прихованих предметів, які треба знайти! - Колекційні картки! - 15 яскравих рівнів для розфарбовування! - Мультяшний, експресивно-закручений стиль Hidden Cats... -...та епічні босфайти з роботами!