Hidden Cats in Rome
Це тільки мені здається, що всі вулиці Рима вкриті відбитками... лап? А де відбитки лап, там і котики! Гайда шукати! Hidden Cats in Rome — коротка приємна гра на пошук предметів для кожного: уважно вивчайте великі гарні малюнки, розслабляйтеся й відшукайте всіх пухнастиків, що сховалися в по закутках. Чудовий (але чорно-білий) міський пейзаж наповнюється теплими кольорами з кожним знайденим хвостиком! Особливості: - Прекрасні намальовані від руки пейзажі, які можна роздивлятися; - Два головних режими гри: один складніший за інший; - Додаткові етапи з маленькими кошенятами, які можна розблокувати!; - Заспокійливі музика й атмосфера; - Понад 900 котів... та багато чого іншого, що можна відшукати :)