Hidden Cats in Paris
Няв-няв-няв, мон амі! Коти, кошенята, кішечки та інші пухнастики ховаються в паризьких пейзажах і чекають, поки їх знайдуть! Виходьте на приємну прогулянку Парижем: кожний помічений вами котик – додаткова кольорова деталь, що сповнює місто життям! Особливості: - Величезний паризький пейзаж для пошуків котів; - Два ігрові режими, один складніший; - Особливі місця… повні кошенят! ^.^ - Невимушена атмосфера, що будь-кому прийдеться до смаку!