Hidden Cats in New York
Завітайте до Нью-Йорка і шукайте котиків у новісінькій пригоді! Уважно роздивляйтеся місто, і тоді — якщо стане посидючості — вам може й пощастити знайти всіх-всіх кицьок. Що більше ви відшукуєте, то яскравішим стає краєвид! :) На вас чекають: - 700+ мʼякеньких пухнастиків, яких обовʼязково треба погладити; - Широченна панорама міста, яку треба розфарбувати; - Кілька додаткових місцин... повних найкрихітніших кошеняточок :)