Hero Origin Pack
«Хто гляне в обличчя напівзабутим жахам свого минулого?» Hero Origin Pack містить повнофункціональні скіни колишніх «я» кожного героя, які вперше можна було побачити в Святилищі роздумів. Поверніть героям їхні колишні подоби, коли мчатимете до велетенської гори, щоб кинути виклик своїм невдачам! Пакет містить первинні скіни для всіх героїв Darkest Dungeon II, зокрема персонажів завантажувального вмісту. Щоб отримати доступ до них, потрібно мати відповідний завантажувальний вміст. Після завантаження пакета, ви зможете розблокувати первинні скіни кожного героя на вкладці «Декоративне оздоблення», пройшовши випробування Святилища.