Hell Let Loose - Jericho Cap
Вушанка, яку носили на початку Другої світової війни в похмуру зимову погоду, зігрівала радянських солдатів, щоб вони могли продовжувати бій. Це доповнення містить: Вушанка — оновлена версія будьонівки, що була легендарною уніформою комуністів часів громадянської війни в Росії. Коли починаються заморозки, відкладні борти опускаються й захищають вуха та шию солдатів від суворої погоди. (Доступна для радянського командування, піхоти, розвідки й екіпажів танків)