Hell is Us - Secret Code
Отримайте доповнення Secret Code та інші бонуси, обравши видання Deluxe Edition гри Hell is Us. З доповненням Secret Code ви розпочнете свою пригоду з таємничим ключем у кишені. Якщо є ключ, має бути й замок. Шукати його чи ні — вирішувати вам.