Hamster Playground - Vehicle Pull Game Mode
Тримайтеся за колеса — «Вежик» — найновіший ігровий режим у HamsterPlayground! Збільште хвилювання, коли ваш хом’як стане маленьким силачем, який тягне міні-транспортні засоби через складні траси. Це не звичайна гонка; це випробування сили, стратегії та потужності вашого хом'яка! У грі «Vehicle Pull» ваш хом’як одягає свою крихітну упряж і готується буксирувати мініатюрний візок. Змагайтеся з друзями чи опонентами зі штучним інтелектом у динамічних завданнях із натисканням кнопок. Доведіть, що ваш хом'як не тільки швидкий, але й надзвичайно сильний.