Глава Dead by Daylight: «Злий рок»
Помста залишає відмітки, що не загоюються. Розум гниє у пащі кошмару. То є неминучість, то є злий рок. Відправляйтеся у нову главу Dead by Daylight «Злий рок» (Doomed Course), де вже чекає новий вбивця, Псар, та нова втікачка Торі Кейн. Кожного торкнулася Сутність, кожен знає, що таке трагедія та жорстока доля. Придбавши це доповнення, ви відкриєте 2 ексклюзивні косметичні предмети: Титановий череп для Псаря і золотий рівень для Торі Кейн.