Глава Dead by Daylight «Підземелля та дракони»
Слухайте шепіт темряви, щоб почути усі секрети. Саме час відкрити Книгу Мерзенної темряви. Глава Dead by Daylight «Підземелля та дракони» познайомить вас з жахами світу фентезі та приведе у Туман нового вбивцю — Векну. Втікачів теж чекає поповнення: Аестрі Язар та Баермар Ураз (один персонаж з 2 опціями гри). Нова карта «Забуті руїни» доступна для всіх гравців. Придбавши доповнення, ви отримаєте 3 ексклюзивні косметичні предмети: Ельфійську позолочену броню Аестрі, сорочку з позолоченої парчі Баермара та клинок Хаосу для Векни. Новачок у Тумані? Познайомтеся з виданням Dead by Daylight «Підземелля та дракони», до якого увійшла основна гра, глава «Підземелля та дракони» та 2 наряди підземель: «Засідка на узбіччі» для Баермара і «Шепіт» для Векни.