Глава Dead by Daylight: Castlevania
Прийшло саме втілення ночі, проклятої і ненаситної. Глава Dead by Daylight: Castlevania запросить Дракулу та Тревора Белмонта до Туману. Придбавши доповнення, ви також відкриєте ексклюзивний амулет «Вбивця вампірів». Небезпечний, немов вовк. Швидкий, немов кажан. Зустрічайте готичні жахи в образі Темного лорда Дракули, чиї здібності проявляються в найогидніших мешканців лісів. Проти усього цього жахіття бореться Тревор Белмонт, який знову зустрінеться зі своїм давнім ворогом.