Glacial Units (Windows)
Пакет «Крижані загони» містить набір уніформ для непідготовлених до зими загонів, що відчайдушно потребували теплий і непримітний одяг у морозних зимових Альпах. Коли війська опинилися на найвищих вершинах Європи в суворих умовах, солдати часто використовували все, що траплялося під руку, щоб якось пристосуватися до лютого холоду. У цьому пакеті є два комплекти саморобної уніформи для всіх класів, а також вуса, бороди, варіанти обличчя та предмети для обличчя. Набір «Крижані загони» містить 40+ од. предметів: - Італійські уніформи: 6 - Італійські головні убори: 13 - Австро-угорські уніформи: 6 - Австро-угорські головні убори: 13 - Предмети для обличчя: 7 - Вуса: 5 - Обличчя (по одному на сторону): 2 Узимку 1915 року військам як Італії, так і Австро-Угорщини бракувало належного забезпечення, щоб вести зимову кампанію. Коли випав сніг, солдати були змушені покластися на власну винахідливість, і перелік уніформ із цього пакета тому підтвердження. Одяг, а також шарфи й рукавиці зігріватимуть (і допоможуть вижити) суворої пори, доки не настане весна. Австро-угорці отримають практичні зимові пальта (не надто теплі, проте такі, що слугують для маскування), а пізніше — й сірі шинелі. Є навіть форма австро-угорського офіцера, який замість умундирування з пишними відзнаками нацупив біле пальто не свого розміру. Солдати-італійці отримають кілька шинелей на вибір, модний формений плащ і теплий шерстяний жилет. Альпіні вирізнятимуться уніформою із шипами для скелелазіння й стильним плащем, а офіцери зможуть похизуватися шинеллю з хутряним коміром. Головні убори: австро-угорське польове кепі з маскувальною білою накидкою, тканинний шолом Адріана із захисними окулярами й низка саморобних накидок для захисту обличчя від пронизливого холоду. Багато варіантів мають балаклави, захисні окуляри й інші предмети, корисні в боях у зимових умовах. Італійські офіцери, які не бажають вибирати між теплом і стилем, отримають шинель на хутряній підкладці, що відповідає їхньому запиту! Також у цьому пакеті є кілька варіантів волосся на обличчі: від непрактичних бакенбардів найстарішого солдата Першої світової 79-річного Ґаспара Вальньофера до екстравагантних вусів і бороди короля Італії Віктора Емануїла II чи модної борідки Франца Йосифа I. До предметів для обличчя входять багато окулярів, що підходять для зимових умов, а також курильні трубки. Ну а солдати з більш витонченим смаком зможуть вибрати гарну сигару. УВАГА: ЦЕ ДОПОВНЕННЯ МІСТИТЬ ТІЛЬКИ ЗОВНІШНЮ АТРИБУТИКУ.