Gems & Glory DLC
Здобудь золото, як ніколи раніше! Поринь у Gold Mining Simulator – Gems & Glory, досліджуй небезпечну нову карту, сповнену таємниць, добувай коштовні камені та долай нові виклики. Скористайся потужністю екскаватора-навантажувача, щоб усунути перешкоди та прискорити розвиток своєї гірничої імперії. Твоя остаточна золота лихоманка починається прямо зараз!