Funko Fusion - Mega Man Pack
Ви не відчуєте блюз, коли герої та лиходії Mega Man розкачуються у Funko Fusion! Боріться за вічний мир як відсторонена та таємнича Пралюдина або змагайтеся за світове панування з незаперечним генієм доктора Вайлі.