Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 1 - Monkey Assassin and Sam
Представляємо Fantastik Plastik! Додайте цих оригінальних персонажів Funko до своєї колекції Funko Fusion. Прямо з дикої уяви Funko, ці оригінальні незвичайні персонажі готові увірватися у вашу колекцію зі стилем, характером і трохи хаосу: Monkey Assassin – прихований і комічний убивця, підживлюваний бананами. Sam – бешкетне поросятко з відмінним нюхом на розваги.