Funko Fusion - Birthday Celebration Pack
З днем народження нас! Святкуйте перший день народження Funko Fusion з нашим подарунком для вас — більше персонажів, за яких можна грати! Скачайте зараз і грайте як: - Birthday Freddy - Birthday Eddy - Birthday Foxxo - Birthday Proto Дякуємо за вашу підтримку від усіх нас у 10:10 Games!