Full Quiet
Відтепер статика є ворогом... Загублений у складній містичній пригоді у відкритому світі, ти зустрінешся віч-на-віч із дивними істотами, будеш змушений вирішувати загадки та знайти спосіб як відновити радіомережу, щоб знайти свого загубленого сина. Шукай підказки та керуй ресурсами на шляху розкриття секретів в Full Quiet («Повна тиша»). Ми перевіримо твої навички вирішення загадок, ведення бою та виживання… Чи є в тебе все необхідне, щоб заглушити ліс та вигнати чужаків з нашого світу?