FS25: Vredo Pack (PC)
Доглядайте за своїми пасовищами за допомогою техніки від Vredo, відомого спеціаліста з підсіву та внесення гнойової жижі. Тим часом диких кабанів випустили на волю, щоб вони бродили по лугах і ґрасували ваші культури. 12 нових машин У пакеті Vredo вперше до серії долучається традиційний голландський виробник Vredo й Evers Agro. Дванадцять нових машин допоможуть протидіяти деградації пасовищ. Керуйте збитками Сівалки Vredo Agri Twin 580, Agri 290 та Agri Air 290 нового покоління сівалок DZ5 дають змогу підсівати пасовища та відновлювати потенціал врожайності. Слідкуйте за дикими предками свійських свиней з темною щетинистою шерстю на полях і відволікайте їх, щоб зменшити збитки для врожаю! Внесення гнойової жижі в ґрунт На додаток до підсіву, правильне внесення гнойової жижі за допомогою інжектора Vredo може підвищити врожайність та якість культур. Скористайтеся Vredo VT7138, високопродуктивною тривісною самохідною цистерною для внесення гнойової жижі, інжекторами серії Vredo Profi або прикріпленими Evers Agro Toric 48-672 для максимальної ефективності та живлення ґрунту.