FS25: MacDon Pack (PC)
MacDon пропонує новий рівень продуктивності збирання врожаю завдяки п’яти передовим машинам, що входять до набору MacDon Pack для Farming Simulator 25! Додайте до своєї колекції валкокосарку M1240, жатки DX140 та FD140, підбирач PW8 і дискову жатку R216Sp від канадського виробника збиральної техніки.