FS25: JCB - WFT (PC)
Перш ніж запустити найшвидший у світі трактор JCB — WFT, обов’язково перевірте ремінь безпеки! Цей зразок британської інженерної думки, що завоював титул рекордсмена Гіннеса з максимальною швидкістю 247 км/год (153 миль/год), тепер доступний для водіння в Farming Simulator 25. Надзвичайно продуктивна техніка з модифікованим шестициліндровим двигуном JCB Dieselmax об’ємом 7,2 літра (потужністю понад 1016 к. с.) і гібридним наддувом, що поєднує більший турбокомпресор з електричним нагнітачем. Це вже не просто функціональна робоча конячка, а спеціальна швидкісна машина.