FS22: Farm Production Pack (PC)
Покращене господарство, посилене виробництво та стійкий розвиток — усе це пропонує набір Farm Production Pack. У цьому доповненні представлено понад 20 нових предметів для Farming Simulator 22, нові торгові станції, виробниче обладнання, варіанти зберігання, генератори відновлюваної енергії тощо. Продуманий розподільний центр і ринки додають нові рівні до логістичного ігроладу, зосереджуючись на пропозиції та попиті. Володійте і керуйте власним розподільним центром! На території площею 4000 квадратних метрів ви керуватимете власним розподільним центром, оснащеним палетними стелажами. Безпечно застосовуватимете автонавантажувачі та розподілятимете палети, які надходять на розвантажувальні майданчики, за допомогою розумної логістики, що базується на динамічних потребах ринку. Доступний простір у центрі та різні навіси й силоси призначені для зберігання сипучих продуктів, техніки та обладнання. До того ж автомайстерня і гараж дають змогу ремонтувати машини. Покращене господарство та щоденний попит Завдяки динамічним цінам і щоденному попиту, що можна задовольнити завдяки швидкій доставці, можна укладати логістичні контракти з різних нових торгових станцій: фермерський магазин продає різноманітну сільськогосподарську продукцію, а натомість має запити на непродовольчі товари, супермаркет потребує перероблених харчових продуктів, а торгові автомати разом із ринковими прилавками просять доставити свіжі продукти. Миття врожаю і сонячні батареї Підвищений дохід, ефективність і стабільність за допомогою нового стаціонарного обладнання: Lely Sphere, кругова система обробки гною, створює рідке добриво з викидів аміаку, якщо розмістити її поруч із приміщеннями для тварин та поєднати із сірчаною кислотою із сільськогосподарського магазину. Cleaner Tiger від VDW очищує та зрізає цукрові буряки після того, як відокремлює їх від каміння, а барабан для миття дає змогу продавати промиті культури за вищими цінами. Додатковий прибуток також приносять нові вітрові турбіни та сонячні батареї, які можна очищувати дистанційно, за допомогою робота.