FS22: AGI Pack (PC)
Нова техніка та оснащення, щоб вивести вашу ферму на новий рівень: Отримайте широкий вибір високоякісного обладнання та знаряддя від AGI – ведучого виробника мобільного та стаціонарного обладнання для перевалки, зберігання та кондиціонування зерна. У подарунковий набір входять: шнеки, стрічкові конвеєри, зерносховища та висококласний сепаратор зерна. Із сепаратором STORM FX від AGI ви можете ефективно перевалювати зерно та покращувати його якість. Далі обробляйте свій врожай, користуючись різними інструментами таких брендів AGI, як Batco та Westfield, а також зберігайте його в надійних зерносховищах із продуктових ліній Sentinel та Westeel. Зробіть свою ферму першокласним взірцем зернового виробництва!