From Space Operation: Clear Skies
Цей пакет DLC додає контент для гри в сюжетному режимі. До уваги всіх експертів! Представляємо нашу нову операцію «Чисте небо». Зберіть свою команду, щоб допомогти нам знову. У віддаленому закутку світу є поселення, яке відчайдушно потребує наших фантастичних умінь і навичок. Ми можемо кардинально змінити хід боротьби проти прибульців... Поселення називається Горгонвіль і складається з хитких хатинок, у яких мешкають уцілілі жителі та бійці опору. Вони виживають за рахунок того, що торгують на чорному ринку поживою, знайденою в упалому літаку прибульців. У ході цієї експедиції ви зустрінете нових багатовимірних персонажів, які повідомлятимуть вам про ризиковані завдання. Серед уцілілих є Док Вестергаард — науковець, який знайшов потужну зброю на одному з кораблів. Під час аварії зброя пошкодилась, але, на щастя, її можна відремонтувати. Ця відновлена зброя дозволить влаштувати раптовий напад і змінити хід битви на користь сил опору! Саме з цим потрібна ваша допомога. Ми покликали вас, справжніх майстрів своєї справи, для пошуку відсутніх деталей, але для цього вам потрібно ретельно обшукати впалі кораблі, що буквально кишать пастками й ворогами. Чи впорається ваша команда з цією місією? В операції «Чисте небо» на вас чекають: - подорож до трьох чудових місцевостей, наповнених прибульцями; - боротьба за виживання, під час якої ви досліджуватимете впалі кораблі прибульців і долатимете дивовижні перешкоди; - новий захопливий саундтрек, у ритмі якого ви радісно й невтомно трощитимете інопланетних ворогів; - зустрічі з різноманітними персонажами та їхніми секретами, що чекають на розгадку; - новий цікавий сюжет; - співпраця з двома новими експертами: вправним Прибиральником і Ксеномайстром, кожен із яких озброєний до зубів спеціальним бойовим знаряддям і унікальними хитрощами!